fbpx

e-Book o Automatyzacjach

Poznaj ścieżki, którymi wędruje Twój klient idealny!

Założyłaś/łeś listę mailingową i… nic się nie dzieje. 

Jesteś ekspertką/ekspertem w tym co robisz, a jednak subskrybenci uciekają lub nie reagują na Twoje wiadomości.

Brzmi znajomo?

Nie jesteś sama/sam!

Dokładnie wiem, jak się czujesz. Kiedy zaczynałam swoją przygodę z klikaniem, byłam przekonana, że sylwetka klienta idealnego to tylko wypełniony szablon, który bez problemu znajdziesz w internecie.

Ot wymyslone imię, nazwisko, wiek, zarobki i takie tam.

Ale Ty nie jesteś tylko tym powyższym, prawda? 😉

Zrozumienie, ale NAPRAWDĘ zrozumienie kim jest Twój idealny odbiorca to proces, który trwa i będzie trwał przez całą Twoją biznesową przygodę.

Dlaczego?

Bo zmieniasz się Ty, zmienia się świat, zmieniają się zwyczaje i nawyki. Wszyscy się rozwijamy.

Marketer, budując kampanię, musi wniknąć w umysł potencjalnego odbiorcy, aby poznać i zrozumieć zachodzące w nim procesy.

To teraz wyobraź sobie, że otwieralność twoich maili rośnie, a wraz z nią liczba zakupów twoich produktów

Wiesz jak poprowadzić klienta, jakie opowiedzieć historie, ile dać mu czasu do namysłu, jak odpowiedzieć na jego pytania zanim jeszcze zda sobie sprawę, że je ma.

Z tą myślą zaczęłam pisać ebooka

^

Sylwetka TWOJEGO klienta

Przeprowadzę Cię przez proces jej tworzenia i opowiem, jak ją doskonalić i zmieniać na przestrzeni czasu.

^

Automatyzacje i lejki

Zbudujesz automatyzacje i lejki, które podniosą otwieralność Twoich maili, a co za tym idzie – sprzedaż

^

User friendly

Nauczysz się tworzyć takie automatyzacje, które nie będa bombardowały ofertą, ale też nie pozwolą o Tobie zapomnieć

Wstęp

 

Nazywam się Klaudia Łapa i jestem Panią od Klikania. Od ponad 20 lat jestem związana z branżą szyciowo-tekstylną, a od 4 lat jestem przedsiębiorczynią. Zdobywając doświadczenie i rozkochując się w neuromarketingu, powoli zmieniałam się i dojrzewałam. Ostatecznie stworzyłam Panią od Klikania. Tworzę strony landing page, strony internetowe, sklepy, platformy kursowe, ale takie, które mocno opierają się o sylwetkę klienta idealnego – w końcu dla niego budujemy strony i sklepy.
Po czasie okazało się, że moje rady i wskazówki odnośnie automatyzacji, elementów na stronie głównej, na stronie sprzedażowej, budowie sklepu sprawdzają się, ponieważ są PROSTE. Postanowiłam na poważnie zająć się budowaniem strategii rozwoju marek w oparciu o automatyzacje i powtarzalne sekwencje oraz schematy dopasowane do aktualnych zwyczajów zakupowych klientów. Temat okazał się na tyle ciekawy, że nie byłam już w stanie odpowiadać na maile i umawiać na konsultacje. W odpowiedzi na Twoje potrzeby i potrzeby innych przedsiębiorczyń i przedsiębiorców powstał ten ebook. Pokażę Ci w nim metodę swojej pracy i krok po kroku przeprowadzę przez proces doskonalenia sylwetki klienta i budowania w oparciu o nią sekwencji automatycznych.

Zaczynamy?

Zbudowane w oparciu o neuromarketingową wiedzę lejki i automatyzacje pozwolą Ci uwolnić czas, którego potrzebujesz na tworzenie kolejnych wartościowych treści. Twoi klienci poczują się zaopiekowani i chetniej nawiążą z Tobą stałą relację.

Lekcja Pierwsza

Szacunek do odbiorcy

Poniżej znajdziesz okienko do zapisu na listę zainteresowanych eBookiem. Zapis na listę NIE ZOBOWIĄZUJE Cię do zakupu. Nie dołączasz też do newslettera.

Zapis za to zagwarantuje Ci udział w niesamowitej kampanii sprzedażowej i posprzedażowej. Na żywo i na własnej skórze doświadczysz tego, czego chcę Cię nauczysz. Przeczytasz historie moich klientów i zobaczysz, jakie zmiany zaszły po wprowadzeniu wskazówek, które znajdziesz w eBooku.

Po zakończeniu kampanii sama/sam zdecydujesz, czy chcesz mieć ze mną stały kontakt. Jeżeli nie – Twój adres zostanie usunięty.

 

Zapisując się na listę

jako pierwsza/pierwszy dowiesz się o starcie sprzedaży, o postępach w pracach nad eBookiem.

A kiedy już wystartuję, wyślę Ci przyjemną zniżkę 😉