A skąd wiesz, że wszystko z Twoją stroną w porządku – strategicznie, technicznie i prawnie?
Liczba elementów, na które trzeba zwracać uwagę, tworząc i aktualizując stronę internetową, może przytłaczać. A rzadko kto łączy w sobie znajomość kodowania, prawa i marketingu z umiejętnością chłodnego spojrzenia na swoje działania w sieci. Ale my to potrafimy – i chętnie pokażemy Ci, co naprawdę działa, a co trzeba zmienić na ASAP-ie.
Strona firmy bywa jak nasze dziecko – nie jesteśmy w stanie spojrzeć na nią obiektywnie.
Wkładamy w nią już na starcie mnóstwo energii, czasu i pieniędzy. I kiedy wyjdziemy z nią do świata, często boimy się cokolwiek ruszyć, żeby przypadkiem niczego nie zepsuć. Poza tym, najczęściej podoba nam się i wygląda na to, że działa, więc czego chcieć więcej? Tymczasem często już po kilku miesiącach okazuje się, że pewne śrubki w tej maszynie wypadałoby dokręcić, bo mocno ją spowalniają. I od tego właśnie jest audyt – by chłodnym okiem spojrzeć na to, co jest jeszcze do dopieszczenia i/lub naprawienia. Czasem, by uniknąć kar (na przykład za niezgodność z RODO), a czasem, by zyskać nagrodę (na przykład jeszcze więcej zysków!)
Jak wygląda współpraca?
Masz 3 (a nawet 4!) opcje – której potrzebujesz w tym momencie?
Każdy audyt trwa ok. 21 dni roboczych. Czas audytu może ulec wydłużeniu w zależności od ilości pracy, którą zastaniemy na stronie. W tym czasie jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji mailowej zgodzie z godzinami pracy.
WAŻNE! Nie przeprowadzamy audytu bez pełnych dostępów, które wymienione są w umowie. To niebezpiecznie i nie podejmujemy takich zleceń.
To jak, poklikamy?
Jeśli chcesz, byśmy zaopiekowali się Twoją stroną www, stworzyli dla Ciebie zarabiający newsletter, ułożyli lejki lub zbudowali fantastyczny sklep – umów się na rozmowę wstępną lub wyślij wiadomość.