Blog

7 pomysłów, jak zwiększyć sprzedaż dzięki kuponom?
Znasz taki serial (albo show?) Łowcy promocji? Opowiada on o ludziach, którzy mają manie zbierania kuponów zniżkowych. Uwielbiałam to oglądać! Ten dreszczyk emocji…

18 sposobów na poprawę konwersji sprzedażowej w e-mail marketingu i na stronie www
Każdy odwiedzający Twoją stronę www to potencjalny klient. Każda jego interakcja, każde doświadczenie i kliknięcie, które zaczynają się na stronie głównej, a kończą na…

Chcesz zapomnieć o spamie? zobacz jak poprawić dostarczalność
Wyobraź sobie sytuację, że tworzysz książkę. Fantastyczna fabuła, bohaterowie, szykuje się bestseller. I cyk, gotową wrzucasz do szuflady.Tak mniej więcej czuje się każdy…

Jak pisać skuteczne CTA – czyli o wezwaniach do działania w e-mail marketingu
Czy jak słyszysz CTA to myślisz WTF?! CTA to skrót od angielskiego call to action, czyli nic innego jak wezwanie do działania. To…

Newsletter jako narzędzie firmowe – buduj relacje i zarabiaj
Newsletter to forma biuletynu informacyjnego rozsyłanego w celu szerzenia informacji. Jakich? Czasami są to informacje o nowościach na sklepie, czasami tutorial, czasami dane…

Reklama na Black Weekend – jak ją ustawić, żeby zyskać?
To pytanie zadają sobie wszystkie małe biznesy, gdzie tak naprawdę każda złotówka obracana jest w palcach kilka razy. Totalnie rozumiem, bo nic mnie…

Atrybuty i warianty w sklepie woocommerce – jak je wykorzystać?
Jeżeli jesteś włascicielką lub właścicielem sklepu stworzonego w oparciu o wtyczkę woocommerce to zapewne nie raz przyglądałaś/łeś się możliwościom dodawania produktów. W tym…

Czy warto ustawiać pop-upy na stronie internetowej?
Pełne kontrowersji wyskakujące okienka to dalej gorący temat w branży email marketingu. Ustawiać? Nie ustawiać? To zależy. Jednego jestem pewna – to w…

Czy warto mieć Newsletter w 2023 roku?
„Newsletter to przeżytek”, „Nikt już nie czyta maili”, „Mailami wysyła się tylko zniżki”. Gdybym za każde takie usłyszane stwierdzenie dostawała złotówkę to dawno…

5 kroków do stworzenia lejka e-mail marketingowego
E-mail marketing to w dalszym ciągu niedoceniana forma komunikacji z klientem. Jednak najwięksi wiedzą, że pozyskanie adresu e-mail to droga do bezpośredniego (no…

Cześć!
Witaj na moim blogu! Od razu zaznaczę, że jestem strasznie nieregularna w pisaniu. Ale jak już coś dodam to będziesz do tego wracać wielokrotnie. Znajdziesz tutaj tipy z zakresu marketingu, sprzedaży, newslettera i wordpressa.
kategorie wpisów
