Realizuj swoje marzenia z
Panią od Klikania
Cześć! Tu Pani od Klikania, ekspertka w zakresie tworzenia stron internetowych, newsletterów i automatyzacji.
Od 6 lat pomagam przedsiębiorcom takim jak Ty tworząc ich miejsca w sieci, zwiększając przychody
i oszczędzając czas przy pomocy stron internetowych, newsletterów i automatyzacji.
Tworzenie stron internetowych to dla mnie pasja, która sprawia mi ogromną przyjemność. Zawsze staram się, aby moje projekty były nie tylko estetyczne, ale także funkcjonalne i dostosowane do potrzeb klienta. Wraz z rozwojem technologii, coraz większą wagę przywiązuję do responsywności i szybkości ładowania stron.
Do głowy od razu przychodzi mi strona, którą stworzyłam na zaliczenie technologii informacyjnej. W tym czasie zmieniło się bardzo wiele. Na szczęście, trzymam rękę na pulsie i szukam nowinek.
Będąc tyle lat w branży miałam sporo czasu, żeby zauważyć, że estetyczna, szybka i zgodna z prawem strona internetowa to nie tylko kwestia wizerunku firmy, ale także kluczowy element w budowaniu pozytywnej relacji z klientami oraz w osiąganiu biznesowych celów.
Dlatego zamiast zamykać się na inne obszary, z których moi klienci muszą skorzystać, żeby strony były profesjonalne, zaczęłam dokształacać się z dziedziny neuromarketingu, UX, UI, CX i oczywiście prawa.
Dzięki temu mogę proponować kompleksowe usługi i wiem, że strony moich klientów będą przygotowane wg najlepszych standardów.
Drugim obszarem, który sprawnie łączę z tworzeniem stron internetowych jest automatyzowanie biznesów i tworzenie niezwykle skutecznych newsletterów. Automatyzacje pozwalają moim klientom zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność ich działań. Wdrażając odpowiednie narzędzia i procesy, jestem w stanie zoptymalizować pracę przedsiębiorstwa, co przekłada się na większe zyski i satysfakcję klientów.
Jak to się ma do newslettera? Ucząc o tym, jak prowadzić skuteczny i dochodowy newsletter pokazuję, jak wykorzystać konkretne narzędzie do granic możliwości.
Dzięki moim umiejętnościom, newslettery, które tworzę, przyciągają uwagę i generują większe zaangażowanie klientów. Staram się, aby każdy newsletter był dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta i zawierał wartościową treść.
Prowadzenie newslettera jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na budowanie lojalności i zaangażowania klientów, a także na zwiększenie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów.