Cześć! Tu Klaudia!

Słynę z konkretów i bezpośredniości.
Patrzę na biznesy z lotu ptaka i w mig znajduję obszary, które mogą działać na autopilocie.
Moją misją jest pokazanie przedsiębiorcom, że wcale nie muszą zarywać nocy, żeby ich firmy się rozwijały, a klienci byli zadowoleni.
Wierzę w to, ze nowe technologie mogą być wdrożone w każdym, a szczególnie małym biznesie.

Moja historia związana z tworzeniem stron zaczęła się w… liceum. Wtedy, żeby zaliczyć Technologię Informacyjną na 6, musiałam napisać całą stronę internetową w HTML. A że byłam na profilu biologiczno-chemicznym i moim marzeniem było zostać kardiochirurżką to poprosiłam kolegów z Mat-Infa o pomoc (pozdrawiam Mateusz:D). Jednak mój ścisły umysł kochał schematy i związki przyczynowo skutkowe. Fascynowało mnie, że zbiór krzaków potrafi stworzyć coś co się rusza. Temat jednak porzuciłam.

Co sprawiło, że zajęłam się tworzeniem stron i zostałam Ekspertką Marketing Automation? To co w większości takich przypadków – życie.
Po urodzeniu pierwszej córki zrobiłam kursy w temacie tworzenia stron i platform kursowych. Dały mi solidny początek i niesamowitego kopa do rozwoju. Na swojej drodze spotkałam zdolne programistki i programistów, którzy czasem pomagali, a czasami sprowadzali na ziemię.
Dzięki nim wiem, czego nie wiem.
Dzięki nim wiem, że mogę stworzyć coś pięknego.

mikro górą!

Codziennie walczę z błędnym przekonaniem, że automatyzacje są przeznaczone dla wielkich korporacji.
Nie brakuje Ci czasu?
Codziennie wykonujesz te same rzeczy?
To elementy, które możesz ustrukturyzować i zautomatyzować tak, żeby działały w tle.
Co dostaniesz w zamian?
CZAS!