Czy warto używać adresów no-reply?
Jestem pewna, że nie raz otrzymałaś/łeś wiadomość, gdzie pierwszy człon adresu zaczynał się od no-reply. To jedna z taktyk większych firm, która ma…
Zanim zanurzysz się w lekturze fantastycznych wpisów blogowych i zaczniesz poszerzać swoją wiedzę, zapisz się do newslettera.
Co tydzień dostaniesz na swoją skrzynkę wiadomość pełną wiedzy z zakresu e-mail marketingu, wordpressa i biznesu.
Leć teraz na swoją skrzynkę, bo wysłałam Ci potwierdzenie. Bez kliknięcia nie będę Ci mogła nic wysyłać.
Jeżeli nie widzisz wiadomości ode mnie to możliwe, że zaginęła w folderze ofertowym, społecznościowym, newsletterowym albo (o zgrozo!) spamowym! Tam też jej poszukaj!
Jestem pewna, że nie raz otrzymałaś/łeś wiadomość, gdzie pierwszy człon adresu zaczynał się od no-reply. To jedna z taktyk większych firm, która ma…
1 stycznia 2023 roku wszedł w życie OMNIBUS, który kładzie się cieniem na polskich przedsiębiorcach. Wszyscy się go boją, nikt nie wie, czy…
O tym, co to jest i jak działa one time offer pisałam w TYM artykule blogowym. Dzisiaj pójdziemy krok dalej i przyjrzymy się…
Są różne sposoby podnoszenia słupków sprzedażowych i zachęcania klientów do zakupów w naszym sklepie. Jestem pewna, że w tej chwili możesz z łatwością…
Tutor LMS to bardzo dynamicznie rozwijająca się wtyczka, za pomocą której można stworzyć własną platformę kursową. To też wtyczka, której używam u siebie….
Upselling to delikatna sprawa. Bo przecież chcesz zachęcić klientów do maksymalnego wykorzystania Twoich produktów lub usług (i zwiększenia przychodów), ale nie chcesz wyjść na…
Wiedza to potęga! A jeśli masz wiedzę, którą chcesz się podzielić, możesz zamienić ją w źródło dochodu dzięki swojemu własnemu kursowi online. A wiesz…
“Czyny mówią więcej niż słowa” – znasz to zdanie, prawda? I nawet w świecie email marketingu przyjrzenie się temu, jak zachowuje się subskrybent…
W email marketingu panuje taki przesąd, że im większa lista subskrybentów tym lepiej. To oczywiście tylko mit. Tak mocno skupiamy się na liczbach,…
Uwaga Kartkówka! Średnio porzucenie koszyka odpowiada za utratę:a) 29%, b) 52% c) 75% sprzedaży e-commerce. Wierzcie lub nie, ale czasami to 75%! To całkiem…