Newsletter jako narzędzie firmowe – buduj relacje i zarabiaj
Newsletter to forma biuletynu informacyjnego rozsyłanego w celu szerzenia informacji. Jakich? Czasami są to informacje o nowościach na sklepie, czasami tutorial, czasami dane…
Newsletter to forma biuletynu informacyjnego rozsyłanego w celu szerzenia informacji. Jakich? Czasami są to informacje o nowościach na sklepie, czasami tutorial, czasami dane…
To pytanie zadają sobie wszystkie małe biznesy, gdzie tak naprawdę każda złotówka obracana jest w palcach kilka razy. Totalnie rozumiem, bo nic mnie…
Jeżeli jesteś włascicielką lub właścicielem sklepu stworzonego w oparciu o wtyczkę woocommerce to zapewne nie raz przyglądałaś/łeś się możliwościom dodawania produktów. W tym…
Pełne kontrowersji wyskakujące okienka to dalej gorący temat w branży email marketingu. Ustawiać? Nie ustawiać? To zależy. Jednego jestem pewna – to w…
„Newsletter to przeżytek”, „Nikt już nie czyta maili”, „Mailami wysyła się tylko zniżki”. Gdybym za każde takie usłyszane stwierdzenie dostawała złotówkę to dawno…
E-mail marketing to w dalszym ciągu niedoceniana forma komunikacji z klientem. Jednak najwięksi wiedzą, że pozyskanie adresu e-mail to droga do bezpośredniego (no…
Istnieją wtyczki, które mimo miliona instalacji na koncie, po prostu szkodzą Twojej stronie www. Niestety ich popularność nie maleje. Szybkie rozwiązanie to nie…
25 maja 2018 roku w miarę stabilny świat przedsiębiorców uległ zmianie. W życie weszło Rozporządzenie o Ochronie Danych osobowych (RODO), które narzuciło na…
Długie i wyczerpujące ściany tekstu odchodzą do lamusa! Na przestrzeni czasu sposób naszej komunikacji zmienił się, a emotki, memy i gify zagościły w…
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, konsument i w niektórych przypadkach równiez przedsiębiorca, ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy zawartej…